Система оцінювання здобувачів освіти

Правила, критерії, процедури оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти є відкритими, прозорими і доступними. Система оцінювання учнів у КЗ “Слатинський ліцей” сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання та базується на принципах справедливості і об’єктивності. Інформацію про критерії оцінювання учні та їх батьки можуть отримати на сайті закладу, а також від педагогічних працівників. Правила поведінки у закладі розроблено спільно з учнівським та батьківським самоврядуванням. Педагогами постійно розробляються і удосконалюються критерії оцінювання навчальних тем, завдань, відповідно освітній програмі, що реалізується в КЗ “Слатинський ліцей”.

Оцінювання якості знань здобувачів освіти закладу здійснюється відповідно до «Загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», які розміщені на сайті закладу. А саме:

  • Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН молоді і спорту № 329 від 13.04.2011 року.
  • Навчальні досягнення здобувачів у 1-2 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню, у 3-4 – формувальному та підсумковому (бальному) оцінюванню. Об’єктами формувального оцінювання є як сам процес навчання учнів, так і сам результат навчальної діяльності на певному етапі навчання.
  • Формувальне оцінювання учнів 1 класу проводиться відповідно до Методичних рекомендацій щодо формувального оцінювання учнів 1 класу (листи МОН №2.2-1250 від 18.05.2018 та№2.2-1255 від 21.05.2018).
  • Формувальне оцінювання учнів 2 класу проводиться відповідно до Методичних рекомендацій щодо формувального оцінювання учнів 2 класу (наказ МОН України №1154 від 27.08.2019).
  • Посібник “Організація дистанційного навчання” підготовлений ГО “Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки та оприлюднений 6.05.2020.
  • У дошкільному підрозділі початковий етап поточного контролю результатів навчання здобувачів освіти здійснюється у вересні, проміжний – у грудні, підсумковий - у травні, з метою оцінювання складових компетентності під час усіх видів занять, базових життєвих компетенцій. Поточні результати навчальних досягнень здобувачів освіти фіксуються в журналах діагностичних даних і доступні для перегляду та аналізу адміністрацією закладу та батьками. Підсумковий контроль у результаті навчання здобувачами освіти здійснюється у формі підсумкової діагностики, а також під час підсумкових занять.

Критерії оцінювання визначає вчитель із поступовим залученням до цього процесу здобувачів освіти. Результати освітньої діяльності учнів на всіх етапах освітньої діяльності не можуть обмежуватися знаннями, уміннями, навичками. Метою навчання мають бути сформовані компетентності:

  1. спілкування державною і рідною (у разі відмінності) мовами;
  2. спілкування іноземними мовами;
  3. математична компетентність;
  4. основні компетентності у галузі природничих науках і технологіях;
  5. інформаційно-цифрова компетентність;
  6. уміння вчитися впродовж життя;
  7. ініціативність та підприємливість;
  8. соціальна та громадянська компетентність;
  9. обізнаність та самовираження у сфері культури;
  10. екологічна грамотність і здорове життя.


/Files/images/Doc1_page-0001.jpg

/Files/images/Doc1_page-0002.jpg

/Files/images/Doc1_page-0003.jpg

/Files/images/Doc1_page-0004.jpg

/Files/images/Doc1_page-0005.jpg

/Files/images/Doc1_page-0006.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 608

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.