МЕТОДИЧНА РАДА ТА
РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

АТЕСТАЦІЯ

МЕТА:

Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності

ЗАВДАННЯ:

· Мотивація вчителів до інноваційної діяльності та її науково-інформаційна і методична підтримка.

· Надання професійної допомоги вчителю для подолання труднощів запровадження технологій дистанційного навчання у викладанні предметів.

· Удосконалення педагогічної майстерності педагога, формування індивідуальної навчально-педагогічної системи, орієнтованої на розвиток і соціалізацію особистості учня.

· організація різноаспектної за змістом (відповідно до запитів та інтересів педагогів) методичної роботи як найбільш оптимальної щодо їх професійного розвитку

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ:

1. Моніторинг стану методичної роботи в закладі.

2. Підготовка та проведення заходів, спрямованих на оволодіння технологіями дистанційного навчання, надання практичної методичної допомоги педагогам в оволодінні сучасними інформаційними технологіями.

3. Забезпечення організації та проведення масових та групових методичних заходів закладу через організацію роботи творчих (постійних, тимчасових, ситуативних) груп та інших об’єднань вчителів.

ПРИНЦИПИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

1. Педагогічна співпраця адміністрації з педагогами.

2. Робота в режимі довіри, доброзичливості.

3. Творча атмосфера, стимулювання творчої активності.

4. Принцип допоміжно-регулювального контролю.

5. Надання учителю академічної свободи вибору.

6. Системність методичних заходів.

7. Випереджальний характер методичної роботи.

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

І. КОЛЕКТИВНІ:

- Педагогічна рада

- Психолого-педагогічні семінари

- Круглі столи

- Майстер-класи

- Тренінги

- Інструктивно-методичні наради

- Педагогічні виставки

- Творчі звіти педагогів

ІІ. ГРУПОВІ:

- Методичні об’єднання

- Постійні та динамічні творчі групи

- Випуск методичних бюлетенів та буклетів

- Взаємовідвідування уроків

ІІІ. ІНДИВІДУАЛЬНІ:

- Самоосвіта

- Робота над індивідуальною науково-методичною проблемною темою

- Проходження онлайн-курсів на освітніх платформах: EdEra, «Освіторія», «На Урок», «Всеосвіта» та ін..

- Консультування

- Поширення ППД через ведення власного Блогу вчителя

- Тренерство, наставництво

Кiлькiсть переглядiв: 812

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.