МЕТОДИЧНА РАДА ТА
РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ
АТЕСТАЦІЯ
МЕТА:
Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності
ЗАВДАННЯ:
· Мотивація вчителів до інноваційної діяльності та її науково-інформаційна і методична підтримка.
· Надання професійної допомоги вчителю для подолання труднощів запровадження технологій дистанційного навчання у викладанні предметів.
· Удосконалення педагогічної майстерності педагога, формування індивідуальної навчально-педагогічної системи, орієнтованої на розвиток і соціалізацію особистості учня.
· організація різноаспектної за змістом (відповідно до запитів та інтересів педагогів) методичної роботи як найбільш оптимальної щодо їх професійного розвитку
НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ:
1. Моніторинг стану методичної роботи в закладі.
2. Підготовка та проведення заходів, спрямованих на оволодіння технологіями дистанційного навчання, надання практичної методичної допомоги педагогам в оволодінні сучасними інформаційними технологіями.
3. Забезпечення організації та проведення масових та групових методичних заходів закладу через організацію роботи творчих (постійних, тимчасових, ситуативних) груп та інших об’єднань вчителів.
ПРИНЦИПИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
1. Педагогічна співпраця адміністрації з педагогами.
2. Робота в режимі довіри, доброзичливості.
3. Творча атмосфера, стимулювання творчої активності.
4. Принцип допоміжно-регулювального контролю.
5. Надання учителю академічної свободи вибору.
6. Системність методичних заходів.
7. Випереджальний характер методичної роботи.
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
І. КОЛЕКТИВНІ:
- Педагогічна рада
- Психолого-педагогічні семінари
- Круглі столи
- Майстер-класи
- Тренінги
- Інструктивно-методичні наради
- Педагогічні виставки
- Творчі звіти педагогів
ІІ. ГРУПОВІ:
- Методичні об’єднання
- Постійні та динамічні творчі групи
- Випуск методичних бюлетенів та буклетів
- Взаємовідвідування уроків
ІІІ. ІНДИВІДУАЛЬНІ:
- Самоосвіта
- Робота над індивідуальною науково-методичною проблемною темою
- Проходження онлайн-курсів на освітніх платформах: EdEra, «Освіторія», «На Урок», «Всеосвіта» та ін..
- Консультування
- Поширення ППД через ведення власного Блогу вчителя
- Тренерство, наставництво
Коментарi